Všetko, čo potrebujete vedieť

Čo potrebujem, ak chcem používať Trustly?

Ak chcete používať Trustly, potrebujete mať súkromný bankový účet, z ktorého sa dajú uskutočňovať bankové prevody. Váš dostupný zostatok sa nesmie čerpať z úverovej linky dohodnutej s bankou a váš bankový účet musí byť vedený v miestnej mene.

Služba mi nefunguje, prečo?

Najčastejším dôvodom býva nepotvrdenie e-mailu pripojeného k účtu PayPal. Ak ste sa do služby PayPal práve zaregistrovali, skontrolujte si e-mailovú schránku a potvrďte e-mail v správe, ktorú ste od nás dostali. V opačnom prípade prejdite do nastavení a kliknite na potvrdzovacie tlačidlo vedľa e-mailovej adresy, aby sme vám odoslali novú potvrdzovaciu správu.

Ak sa však vaša banka nenachádza v zozname bánk podporujúcich Trustly, túto službu, žiaľ, nemôžete používať. Svoj účet PayPal si namiesto toho môžete dobiť štandardným bankovým prevodom.

Je služba Trustly bezpečná?

Trustly je licencovaná platobná inštitúcia autorizovaná a kontrolovaná švédskym orgánom pre finančný dohľad. Sme držiteľmi licencie poskytovateľa platobných služieb v Európe v súlade so smernicou o platobných službách (SPS, 2007/64/ES). V USA nás reguluje štát, aby sme mohli poskytovať svoje služby cieľovým trhom.

Používanie služby Trustly si nevyžaduje registráciu a informácie, ktorými by sa dal získať prístup k vášmu účtu, nikdy neukladáme. Trustly okrem bezpečnostného systému bánk používa aj najvyšší štandard šifrovania.

Nemôžete nájsť svoju banku?

Ak sa vaša banka nenachádza v zozname, svoj účet si nemôžete dobíjať cez Trustly.

Vždy si ho však môžete dobiť bežným bankovým prevodom. Prihláste sa do účtu PayPal, kliknite na položku Previesť peniaze, potom vyberte možnosť Pridanie peňazí na účet a postupujte podľa pokynov. Bežný bankový prevod sa v závislosti od banky pripíše na účet zvyčajne do 1 až 2 pracovných dní.

Späť