Všetko, čo potrebujete vedieť
Čo potrebujem, ak chcem používať Trustly?
Ak chcete používať Trustly, potrebujete mať súkromný bankový účet, z ktorého sa dajú uskutočňovať bankové prevody. Váš dostupný zostatok sa nesmie čerpať z úverovej linky dohodnutej s bankou a váš bankový účet musí byť vedený v miestnej mene.
Služba mi nefunguje, prečo?
Najčastejším dôvodom býva nepotvrdenie e-mailu pripojeného k účtu
PayPal. Ak ste sa do služby PayPal práve zaregistrovali, skontrolujte
si e-mailovú schránku a potvrďte e-mail v správe, ktorú ste od nás
dostali. V opačnom prípade prejdite do nastavení a kliknite na
potvrdzovacie tlačidlo vedľa e-mailovej adresy, aby sme vám odoslali
novú potvrdzovaciu správu.
Ak sa však vaša banka nenachádza v zozname bánk podporujúcich Trustly,
túto službu, žiaľ, nemôžete používať. Svoj účet PayPal si namiesto
toho môžete dobiť štandardným bankovým prevodom.
Je služba Trustly bezpečná?
Trustly je licencovaná platobná inštitúcia autorizovaná a kontrolovaná
švédskym orgánom pre finančný dohľad. Sme držiteľmi licencie
poskytovateľa platobných služieb v Európe v súlade so smernicou o
platobných službách (SPS, 2007/64/ES). V USA nás reguluje štát, aby
sme mohli poskytovať svoje služby cieľovým trhom.
Používanie služby Trustly si nevyžaduje registráciu a informácie,
ktorými by sa dal získať prístup k vášmu účtu, nikdy neukladáme.
Trustly okrem bezpečnostného systému bánk používa aj najvyšší štandard
šifrovania.
Nemôžete nájsť svoju banku?
Ak sa vaša banka nenachádza v zozname, svoj účet si nemôžete dobíjať
cez Trustly.
Vždy si ho však môžete dobiť bežným bankovým prevodom. Prihláste sa do
účtu PayPal, kliknite na položku Previesť peniaze, potom vyberte
možnosť Pridanie peňazí na účet a postupujte podľa pokynov. Bežný
bankový prevod sa v závislosti od banky pripíše na účet zvyčajne do 1
až 2 pracovných dní.